Found a bug?

Receive notifications?

Do you want to receive notifications?

Notifying Pim

Dennisbonus

Escape Apprentice

Offline

Member since

25-11-2018

Statistics

Escaperooms

1 reviews

1 Rooms played


Games

0 reviews

0 played games


1 reviews

THE COOPER CASE

DOWN THE HATCH
Posted on: 2018 november 25

Zeer teleurstellend

Wij zijn als vriendengroep hier gekomen om de ‘cooper case' escaperoom te doen en hebben dit ervaren als een grote teleurstelling. We begonnen aan de kamer en deze was echt super, althans dat dachten we. We liepen vast op een bepaalde clue, waardoor we de kamer niet hebben gehaald. Echter toen er iemand van het personeel ons uit de kamer kwam halen en zij ons de bewuste clue wilde laten zien was deze prompt uit een boek verdwenen. We hebben tezamen met het meisje het boek doorgespit maar ze gaf te kennen dat de clue er echt niet in zat. Jammer we hadden de kamer waarschijnlijk toch niet gehaald, maar dit voelde wrang en dit gaven wij meteen aan. Het meisje reageerde daarop als volgt; ze ging haar collega bellen om te vragen of hij de kamer wel goed had opgeruimd en zou bij ons terug komen met het antwoordt terwijl wij wachtten in de lobby. Daar zat een andere medewerker die ons vroeg naar het resultaat, waar wij natuurlijk onze teleurstelling lieten blijken vooral omdat we (blijkt dus achteraf) ergens naar zochten wat er gewoon niet was. Deze medewerker gaf toe dat er voor hun dienst iemand had gewerkt die erom bekend stond de kamers niet netjes achter te laten en waarschijnlijk zat hier de fout in. Na een kleine 20 minuten wachten en het meisje een paar keer zenuwachtig heen en weer te zien lopen, zijn we zelf maar op haar afgestapt wat nu het verhaal was. Er was geen verhaal zei ze, de clue klopte inderdaad niet maar we moesten wel het volle pond afrekenen van 125,- euro!!! Na veel mokken en overleg van onze kant zijn we hier niet mee akkoord gegaan en ze ging de eigenaar bellen om te kijken of er iets geregeld kon worden. Immers hebben wij een best bedrag mogen betalen voor een dienst die gewoon niet klopt. Ze kwam bij ons terug dat de eigenaar onder het mom coulance ons een korting kon aanbieden van een schamele 10 euro. Dus we moesten 115,- euro betalen voor iets wat niet in orde was ten tijde van onze aanwezigheid hier. We hebben dit maar aangenomen omdat wij ook voor het blok werden gezet. Op de terugweg zat ons dit toch niet lekker en heb ik de eigenaar zelf gebeld. De eigenaar hield bij hoog en laag vol dat de kamer wel degelijk klopte, en dat we dus eigenlijk helemaal nergens op konden rekenen qua klantenservice of iets dergelijks (behalve de 10 euro korting). Uiteindelijk, nadat dit gesprek een hele nare wending nam en ik over recensies begon had ik het gevoel dat meneer de eigenaar zich gedwongen voelde hier wat mee te doen. Hij zei dat hij naar de zaak zou bellen om te verifiëren dat de clue wèl aanwezig was en mij terug zou bellen. Na 5 minuten werd ik terug gebeld en zei hij dat de kamer toch gewoon klopte, dat wij de 10 euro korting al ten onrechte hadden verkregen maar uit coulance wilde hij ons 25 euro korting geven op de volgende keer dat wij hier zouden komen. Ik blijf dit een raar verhaal vinden, als de kamer klopte had het dienstdoende meisje ons alsnog de clue kunnen laten zien terwijl wij op haar terugkoppeling wachtten in de lobby, dan was de 10 euro korting (en 25 euro korting op een volgend bezoek later via de eigenaar) die ze ons wilde geven niet gerechtvaardigd, maar bovenal hadden wij ons dan niet belazerd gevoeld. Wij kunnen ons dus niet onttrekken aan het idee dat de kamer vanaf het begin al niet klopte en wij deze dus nooit hadden kunnen voltooien.

Voor ons dus de laatste keer hier, het is vrij prijzig en als dit soort praktijken vaker voorkomen , begrijp ik er werkelijk niets van dat deze onderneming zo hoog staat aangeschreven. Ook vind ik de reactie van de eigenaar echt ongehoord, hij was pas behulpzaam toen ik begon over een recensie en zelfs in de oplossing vind ik deze zwaar tekort schieten. Ik laat de 25 euro korting op de volgende room hier voor wat het is en ik zal in mijn netwerk mensen afraden hier ooit heen te gaan.

Met teleurgestelde groet,

The escapers die niet escapeden.


1

Ambiance: 8.0

Game experience: 7.5

Service: 3.0


Played in November 2018

Played with 4 persons

Escaped: No


  • Goede sfeer en uitstraling
  • Missende aanwijzing, ontsnappen was onmogelijk

 

0 reviews