1) GEEN spoilers. Daar zit niemand op te wachten.
2) Wees aardig tegen elkaar.

Geslaagd... en dan de tijd?

Beste,

Ik merk dat ik de reviews niet consequent heb ingevuld.
Als we geslaagd zijn in een escape room, hebben we de mogelijkheid om de tijd in te vullen.
Ik heb hier soms de tijd gezet dat we er over gedaan hebben (meestal ergens in de 50 minuten), en soms de tijd die we over hadden. (2-3 minuten...)
Ok, het is waarschijnlijk wel duidelijk welke welke is, maar het zou properder kunnen.

Zou het op het invulformulier iets duidelijker vermeld kunnen worden?
En kan ik mijn kamers op de juiste manier aanpassen?

groetjes

Frederik

Re: Geslaagd... en dan de tijd?

Ha Frederik,

Dat is zeker iets wat we in de volgende versie kunnen aanpassen. Het gaat om de gespeelde tijd (niet de tijd die over is). Hoe zou jij het vermeld willen zien?

Wat betreft je reviews, je kan alle reviews die je geschreven hebt wijzigen (als je een account hebt).

Eigenlijk is het eender voor mij hoe het wordt aangeduid, zolang het maar eenduidig is. Ik denk dat er meer de vraag gesteld wordt van "hoeveel tijd had je over", dan" hoe lang heb je er over gedaan". Dus als ik kan kiezen, dan eerder anders dan hoe jij het schreef. Zou je eens alle genoteerde tijden kunnen oplijsten? Dan zie je direct of mensen eerder 58min of 2min schreven.

Ik heb volgens mij ook altijd de tijd die we erover gedaan hebben genoteerd, maar vond het inderdaad ook niet duidelijk blijken uit de vraag. En bij sommige kamers krijg je na afloop te horen wat je tijd was, en bij andere juist hoeveel tijd je over had... Dus ja, heb ik zelf maar een keuze gemaakt voor wat ik in ging vullen.