1) GEEN spoilers. Daar zit niemand op te wachten.
2) Wees aardig tegen elkaar.

Re: Online escape rooms voor thuis

Creators United en The Blackhawk heb ik beide gespeeld en vond ik erg leuk! De verloren herinnering van Creators United heb ik met twee personen gespeeld en twee avonden lekker aan gepuzzeld. The Blackhawk hebben we met vier personen op afstand gespeeld, hiervoor heb je 60 minuten en word je op afstand begeleid door een gamemaster, wij hebben deze in 38 minuten gespeeld.
Voor komend weekend heb ik Lockdown Homebound besteld (https://www.e-scaperooms.nl/product/lockdown-homebound/), ik ben heel benieuwd!

Ikzelf heb recent voor mijn gezin een digitale escape room gemaakt en wegens succes nu ook aangepast zodat iedereen hem kan spelen! Het doel is om in te breken in de laptop van een moordenaar en hem te ontmaskeren aan de hand van het politiedossier. Hij is volledig gratis en hopelijk uitdagend genoeg, perfect voor groepjes van 1-5/6 personen, en perfect mogelijk vanop afstand via videochat! link: www.verhellen.be (feedback zeker welkom)

Hoi allemaal!

Ook ik ben groot fan van Escape Rooms, en het leek me altijd leuk om zelf puzzels te bedenken. Echter heb ik geen ruimte en heb tevens niet echt veel ervaring met klussen, waardoor een fysieke kamer bouwen lastig is voor mij. Daarom had ik besloten een volledig digitale 'kamer' te maken in deze tijd van quarantaine. Vorig weekend heb ik de website afgemaakt, en deze kan je hier spelen: http://www.horrorsofliandercastle.com . Het is volledig gratis te spelen.

Het spel is overigens wel in het Engels, zodat ook buitenlandse vrienden van mij het spel kunnen spelen. Daarnaast zullen sommige puzzels wat moeilijker zijn dan diegene die je in een escape room tegenkomt. Er is immers geen tijdsdruk. Echter begint het allemaal relatief simpel. Dus, mocht je je vervelen, geef mijn website een poging zou ik zeggen!

Klein beetje een necro. We hebben vandaag de Verloren Herinnering gedaan. Ik kan eigenlijk best kort zijn over de kamer, wat een teleurstelling. De moeilijkheidscurve van de vragen is belachelijk, sommige vragen zijn te simpel voor woorden. Andere puzzels zijn letterlijk onmogelijk zonder naar het forum te gaan voor bijna voorgezegde hints, tenzij je iemand in de groep hebt zitten die net iets te veel nutteloze kennis heeft. Qr pnrfne pvcure chmmry jnf anne zvwa zravat qr ravtr erqqvat ina qr xnzre. De kamer bevatte verder een enorme hoeveelheid aan spel- en grammaticafouten, en wiskundige onmogelijkheden.