1) GEEN spoilers. Daar zit niemand op te wachten.
2) Wees aardig tegen elkaar.

Tips escape vakantie.

Dag mede escapers.

Wij gaan in september een escape trip doen naar Berlijn/Praag/Nurnbërg. Ik heb de meeste verslagen van jullie al doorgelezen, maar zijn er nog punten waar we op moeten letten? Of zeggen jullie, moest je nog tijd hebben, dit is ook een aanrader.

In Berlijn gaan we naar The Room (alle kamers)
House of tales (one night in hong kong)

In Praag naar Mindmaze (galactic pioneers en nautilus)/The padlock (mission 53)/The chamber (the haunted house en poltergeist 2)

In Nurnbërg naar Final Escape. (Alle kamers behalve legends of the magic academy)

Waarschijnlijk volgt er ook nog een podcast hierover.

Hoor graag jullie mening

Re: Tips escape vakantie.

Had allang online moeten staan, maar een verbouwing, het feit dat we tijdelijk ergens anders wonen en drukte op kantoor zorgen ervoor dat het allemaal wat langer duurt. Excuses. Maar het volgt zo snel mogelijk!

Bij House of tales zou ik ook hun andere kamers erbij pakken. One night in Hong Kong was volgens het personeel daar veel te makkelijk voor ervaren spelers. Ik heb met z'n tweetjes de Checkpoint Charlie en Henker gedaan. Ze hadden nog hun nieuwste kamer beschikbaar, maar die was voor minimaal 3 personen. Het personeel vond vooral hun laatste kamer een echte aanrader voor de gevorderde speler.

Bij House of tales zou ik ook hun andere kamers erbij pakken. One night in Hong Kong was volgens het personeel daar veel te makkelijk voor ervaren spelers. Ik heb met z'n tweetjes de Checkpoint Charlie en Henker gedaan. Ze hadden nog hun nieuwste kamer beschikbaar, maar die was voor minimaal 3 personen. Het personeel vond vooral hun laatste kamer een echte aanrader voor de gevorderde speler.
Aangezien ze nog 2 kamers hebben, heb ik hun een mailtje gestuurd welke ze aanraden.

We hebben tijd voor nog 1 extra kamer.

Thanks voor de feedback 👍🏻🤛🏻.

Binnenkort komt er een artikel over Praag met informatie over 22 Escape rooms. Denk dat je daar wel wat aan hebt !
Ik was inderdaad benieuwd of hij al hier online stond, maar als ik het goed begrijp ligt hij bij Pim klaar voor publicatie. Nog ong 2,5 maand tot wij ook gaan, jippie :).