1) GEEN spoilers. Daar zit niemand op te wachten.
2) Wees aardig tegen elkaar.

Real-Life game: The Kidnap (Horror) in Nijmegen

Zijn er hier mensen die de Real-Life game: The Kidnap (Horror) in Nijmegen al gespeeld hebben?
Wij zouden deze willen doen met een paar personen van het werk maar ik vind hier zeer weinig info en zelfs geen reviews van terug.

Wij hebben afgelopen weekend "Entered" in Maaseik gedaan en waren positief verrast en onder de indruk. Daarmee dat we deze als volgende wilden doen.

Als iemand deze bezocht heeft en eventueel ook Entered gedaan heeft zou het leuk zijn om te weten of deze de moeite is.

Peter

Re: Real-Life game: The Kidnap (Horror) in Nijmegen

Beste Peter,

Wat leuk dat je wat meer info wilt over de Kidnap. Je kunt de Game vergelijken met Entered. Niet zozeer het verhaal maar wel het concept. Helaas is onze locatie niet meer beschikbaar en zoeken wij naar een nieuwe locatie.

De groepen die geweest zijn (70 groepen ongeveer) vonden het super tof en spannend.

Mochten we weer open gaan, zal dit bekend worden gemaakt op de facebook pagina van Laserloods of The kidnap facebook.

Met vriendelijke groet,

Michael Snoek

Re: Real-Life game: The Kidnap (Horror) in Nijmegen

Beste David,

De dagen en tijdsloten zijn bepaald naar de beschikbaarheid van het pand en de acteurs. Momenteel hebben wij weer 8 datums open gegooid.
www.thekidnapexperience.nl daar vind je alle informatie over onze game. Entered heeft ongeveer hetzelfde concept, alleen is het verhaal/spellen/beleving heel anders, maar ook zeer tof!

Ik zie je volgens mij binnenkort bij The Kidnap ;)

Met vriendelijke groet,

Michael Snoek
The Kidnap Experience