1) GEEN spoilers. Daar zit niemand op te wachten.
2) Wees aardig tegen elkaar.

Re: Escaperoom 2 personen

Goeie avond
U was op zoek naar kamers voor 2 personen.
Wij zitten in oss in de rusheuvel met villa nuvelstijn en dr. Freud
Deze 2 zijn ook te spelen met 2 personen. Wilt u meer info kunt u ons deze vragen.

Met vriendelijke groet
Stephanie taal
Your escape room te oss

We hebben een mooie personen filter op onze kaart :) Als je daar 2 personen invoert krijg je in ieder geval de best scorende locaties voor 2 personen:

https://escapetalk.nl/escaperooms/#eyJm ... I6ZmFsc2V9

Wij spelen zelf vaak met 2 personen. Aanraders wat mij betreft: The Conductor bij Riddle Room in Best, Mastermind bij Mystery House Valkenburg, Magic & Mystery bij This Is Escape in Breda en de kamers bij Escape Room Zandvoort.

Kamer 237 in Volkel komt binnenkort met De Concierge, speciaal voor 2 personen. We gaan hem maandag spelen, ben erg benieuwd!

Ja klopt, super fijn filter!
Komt hier trouwens nog een prijsfiltering op Pim? Zeker met twee personen is dat fijn!
Waarschijnlijk wel, alleen even kijken hoe we dat gaan aanpakken.

We zijn momenteel ook met een "doe een suggestie" functie bezig en die zal sowieso een prijsfilter hebben (waarbij je eerst het aantal personen moet aangeven).

Ik weet dat "de kluis" van Emmen Escapes prima te doen is met twee (klein beetje ervaren) spelers. En je wordt niet afgestraft als je toch een beetje hulp nodig hebt :)
De andere kamer "safehouse" is denk ik een stuk pittiger met 2 personen

Ik heb een lijst met goed gewaardeerde escaperooms voor 2 personen (max 85 euro) samengesteld op onze website: https://escaperoomthebasement.nl/escape ... de-85-euro

(is een wat ouder topic, maar gezien de huidige tijd misschien juist extra relevant)
Leuke lijst, maar je mist er nog een paar. Namelijk sowieso Master Mind van Mystery House in Valkenburg! Een van de beste tweepersoonskamers die er is! En maar 50 euro.
Goede tip! Ga ik erbij zetten. Andere tips uiteraard welkom! :)