1) GEEN spoilers. Daar zit niemand op te wachten.
2) Wees aardig tegen elkaar.

Escape met acteurs

Goedemiddag!

Ik ben heel benieuwd of ik ergens kan vinden in welke escapes acteurs worden gebruikt.
Vorig jaar speelde ik een escaperoom waarin ook acteurs zaten en vraag me nu af.. zijn er meer kamers waarin acteurs zitten?
Zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Welke kamers kennen jullie waarbij acteurs worden gebruikt?

Persoonlijk was ik er niet echt van gecharmeerd.

Re: Escape met acteurs

Ik heb volgens mij 3 kamers met acteurs gespeeld. Vooraf was ik geen fan.

The Experiment bij The Great Escape & The Vault bij Sherlocked, waar het echt wat toevoegde aan het geheel.
De Nachttrein bij Escape Room Gelderland, waar ik het niet fijn vond werken.

En dan heb je nog The Prison Cell, Mastermind, De Ramkraak, Duivelskamer, De Concierge / Kamer 237 etc waar de intro's met 'acteurs'/gamemasters in thema zijn maar de kamer verder geen acteurs heeft.

We zullen eens kijken of we het kunnen toevoegen als filter!

Neem de acteurs weg bij The Amsterdam Catacombs en de ervaring is niet half van wat ze nu is. Supergoeie kamer trouwens.
Daarnaast zijn er geregeld acteurs in horrorkamers, maar vermits de bouwers de aanwezigheid van acteurs hier vaak geheim willen houden om overduidelijke redenen, ga ik die niet vernoemen.

Als je acteurs vervelend vind kun je die met een gerust hart boeken.

Als je juist op zoekt bent naar een kamer met acteurs, kun je beter bij The Great Escape of Sherlocked terecht (bijvoorbeeld).

Als je acteurs vervelend vind kun je die met een gerust hart boeken.

Als je juist op zoekt bent naar een kamer met acteurs, kun je beter bij The Great Escape of Sherlocked terecht (bijvoorbeeld).
Het is juist dat ik acteurs vervelend vind inderdaad en hebben deze geboekt, zag een reactie van iemand bij de reviews dat er een acteur in zat..

Wij zijn vorig jaar (oktober) naar Maaseik geweest om daar de escape Entered in een verlaten ziekenhuis te doen. Dit was zalig maar je mag niet te veel angst hebben. Ik denk dat de gemiddelde hartslag van ons team rond de 130 was. Zeker aan te raden