1) GEEN spoilers. Daar zit niemand op te wachten.
2) Wees aardig tegen elkaar.

Interviews publiek Real Life Games/City Games - afstudeeronderzoek Dwayne Rufai (The Recruits)

Hi!

Mijn naam is Dwayne Rufai. Ik doe momenteel mijn afstudeerstage bij een Real Life Game-bedrijf genaamd The Recruits. The Recruits heeft een nieuw spel genaamd Operation: Golden Retriever. Dit is een competitief spionagespel van 4-8 spelers in de binnenstad van Woerden. In mijn project ga ik uitzoeken hoe ik dit spel het beste naar het publiek kan communiceren.

Onlangs had ik een post geplaatst omtrent het invullen van een enquête ten behoeve van mijn onderzoek. Als je dit al hebt gedaan, bedankt! Zo niet, de enquête staat voorlopig nog online, dus ik zou het erg waarderen als je de tijd kan nemen om die in te vullen (https://forms.gle/Bcsxr4y88Lh6PLFJ6). Indien je interesse hebt voor korting op Operation: Golden Retriever, laat dan je e-mail adres achter bij het invullen van de enquête :)

De volgende stap in mijn onderzoek is om interviews uit te voeren met het publiek van Real Life Games/City Games. Hiermee wil ik diepere inzichten vergaren over de wensen en behoeften van het publiek en hoe dit naar hen gepresenteerd wordt (denk aan afbeeldingen en/of video). Als je interesse hebt om mij te helpen, reageer dan alsjeblieft op deze post. Wij zullen dan privé een gesprek inplannen.

Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door dwayne_rufai op 09 dec 2020, 18:01, 3 keer totaal gewijzigd.

Re: Interviews publiek Real Life Games/City Games - afstudeeronderzoek Dwayne Rufai (The Recruits)

Hoi Dwayne,

Ik wil hier wel aan meewerken. Ik heb ervaring met meerdere (zou even moeten tellen mocht dat relevant zijn) City Games en twee Real Life Games. Dus ik weet niet of ik genoeg ervaring heb, maar hoor het wel :)!
Top! Het lukt me momenteel niet om een PB te sturen via deze site, zou jij mij anders op Facebook kunnen toevoegen? Dan plannen we een gesprek in :)
Link: https://www.facebook.com/profile.php?id=100007849487905

Alvast bedankt!

Edit: PB via deze site lukt me inmiddels weer, fyi :)
Laatst gewijzigd door dwayne_rufai op 09 dec 2020, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.