1) GEEN spoilers. Daar zit niemand op te wachten.
2) Wees aardig tegen elkaar.

Enquête Real Life Games/City Games - afstudeeronderzoek The Recruits

Hi!

Mijn naam is Dwayne Rufai. Ik doe momenteel mijn afstudeerstage bij een Real Life Game-bedrijf genaamd The Recruits. The Recruits heeft een nieuw spel genaamd Operation: Golden Retriever. Dit is een competitief spionagespel van 4-8 spelers in de binnenstad van Woerden. In mijn project ga ik uitzoeken wie de doelgroep van dit spel is en hoe ik het beste naar hen kan communiceren.

Ik zou het erg waarderen als je mij kunt helpen door de onderstaande enquête in te vullen. Dit kost hooguit 10 minuten. Daarbij krijg je vanuit The Recruits een mooie korting om Operation: Golden Retriever binnenkort eens te komen spelen. Hiervoor kun je aan het begin van de enquête je e-mail doorgeven. The Recruits zal verder contact met je opnemen.

Link: https://forms.gle/4JNr4W6k7ydP1ByM9

Alvast bedankt!

Re: Enquête Real Life Games/City Games - afstudeeronderzoek The Recruits

Ik heb hem ingevuld, maar ik vraag mij wel af of ik het concept "Real Life" wel goed heb begrepen. Zelf heb ik bijvoorbeeld de Real Life Horror games "I Can Hear You" en "Kidnap" gespeeld, wat in principe gewoon wat grotere Escape Rooms waren die ik enorm vet vond.

Maar als ik zo de enquete lees heb je het meer over dingen in het publiek doen en een soort publieke speurtocht moet doen waar je zelf je in een "rol" moet plaatsen, waar ik dan zelf weer totaal geen interesse in zou hebben.