1) GEEN spoilers. Daar zit niemand op te wachten.
2) Wees aardig tegen elkaar.

Re: Real Life Gaming de nieuwe hype na escaperooms??

Wat mij betreft niet de nieuwe hype, maar goed dat is echt persoonlijke smaak. Ik heb zelf ook Prison Escape gespeeld en vond dat echt een hele leuke ervaring, maar ik hoef dat niet maandelijks, maar ook niet elk kwartaal te doen, terwijl ik escape rooms elke week wil spelen. Ik ben persoonlijk niet een super groot fan van acteurs en je in een rol begeven. Het past niet bij me. Ik wil gewoon dolgraag puzzels oplossen en dat het liefste doen in een omgeving waarbij ik de wereld even vergeet en kan opgaan in het verhaal wat op dat moment is bedacht. Neemt niet weg dat ik het wel leuk vind dat ze er zijn!

Re: Real Life Gaming de nieuwe hype na escaperooms??

Zelf heb ik er 2 gedaan, "Kidnap" in Nijmegen (Laserloods) en "I Can Hear You" in Maaseik (Entered). Beide kamers... nee sorry. Real life games, vond ik enorm gave ervaring, maar qua puzzels vond ik ze wel wat meh. Natuurlijk wil je ook geen super moeilijke breinkrakers terwijl je ook door een acteur wordt opgejaagd, maar daardoor blijf ik normale escape rooms ook nog steeds heel leuk vinden.

Maar ik had ook wat van mindere RLG's gehoord, zoals een spel waarin je als een agent in een politiebureau speelt en dat de acteurs meer met elkaar voor je neus aan het acteren zijn dat dat je zelf iets aan het doen bent.