1) GEEN spoilers. Daar zit niemand op te wachten.
2) Wees aardig tegen elkaar.

Re: Escaperoom 2 personen

Ben je opzoek naar een escape room in een bepaalde regio? Er zijn twee 2 persoonskamers in Nederland: mastermind in Valkenburg en de conciërge in Volkel. Deze zijn speciaal gemaakt voor 2 personen en zijn dus ook niet met meerdere personen te spelen. Deze heb ik beide gespeeld en vooral de conciërge kan ik aanraden! De kamers van Riddle room in Best zijn zeker haalbaar met 2 personen. Ik heb hier zelf the conductor met twee gespeeld en dit was zeker haalbaar! Ik had deze kamer zelfs niet met meer man willen spelen. In Volkel hebben ze ook kamer 237. Deze kamer was in eerste instantie niet voor 2 personen, maar is nu wel beschikbaar voor 2 personen en dan krijg je 10 minuten extra.

Ik heb een Excel gemaakt met kamers die betaalbaar zijn voor twee personen. Deze is zeker nog niet compleet, maar probeer 'm bij te houden..
Als je de lijst wil hebben, stuur dan even je e-mailadres via een PM, dan stuur ik het op via e-mail (gaat niet via berichten in escapetalk).

Er zijn twee kamers die direct bij mij opkomen en die wij als duo hebben gespeeld: de conciërge van Kamer 237 en Mastermind van Mysterie House Valkenburg. Het zijn beide zeer leuke kamers, maar de conciërge is bij ons een favoriet.