1) GEEN spoilers. Daar zit niemand op te wachten.
2) Wees aardig tegen elkaar.

Escape your house

Hallo, ik was benieuwd of iemand de escape game Escape your house (De terugkeer van de dominee) al heeft gespeeld? Het is van de makers van het NK Escape rooms. Ik heb er goede verhalen over gehoord en wil deze misschien komend weekend met vrienden gaan spelen.

Re: Escape your house

Ik heb deze inmiddels gespeeld.. We hebben het in totaal met drie man gespeeld en geen vol uur nodig gehad. Het zit aardig in elkaar, maar zeker niet mijn favoriet.
Ik heb zelf al heel veel thuis escape games gespeeld en als ik dan aanraders zou mogen geven zou het zijn dat je niet mis kan gaan met álle spellen van Unlock! en de spellen van DarkPark. Verder vond ik zelf De Verloren Herinnering een hele goede!

Re: Escape your house

Ik heb deze inmiddels gespeeld.. We hebben het in totaal met drie man gespeeld en geen vol uur nodig gehad. Het zit aardig in elkaar, maar zeker niet mijn favoriet.
Ik heb zelf al heel veel thuis escape games gespeeld en als ik dan aanraders zou mogen geven zou het zijn dat je niet mis kan gaan met álle spellen van Unlock! en de spellen van DarkPark. Verder vond ik zelf De Verloren Herinnering een hele goede!
Ik kan me aansluiten bij Unlock!, met name de oneven delen in de reeks volgens mij. Zitten namelijk ook minder delen tussen. Maar alsnog speel ik die eigenlijk het liefst. Escape Tales is ook de moeite waard.

De Verloren Herinnering is een sympathiek initiatief. Hebben wij helaas gespeeld tijdens een server storing en dat was bijna niet te doen, maar los daarvan vond ik die niet zo heel sterk eigenlijk. Erg inconsequent qua stijl (dat krijg je als iedereen losse stukjes maakt), maar misschien is dat beroepsdeformatie :) Klinkt nu redelijk hard misschien, want voor een gratis spel was het verder prima natuurlijk.