1) GEEN spoilers. Daar zit niemand op te wachten.
2) Wees aardig tegen elkaar.

Re: Escape spellen voor thuis

Hallo, wij hebben een online mystery game ontworpen met een muzikaal thema. Het is een unieke combinatie van escape room puzzels en een popquiz, vol pittige puzzels bestaande uit songteksten, video's, foto's, albumhoezen, audio en trivia. Het is alleen te spelen maar ook samen met anderen door middel van een gezamenlijke inlog. Het zelf te printen gamepakket kun je gratis downloaden maar we kunnen ook een envelop met de puzzels op mooie printkwaliteit toesturen. Aangezien we erg leuke reacties krijgen van de spelers uit onze eigen kring, wilden we het bestaan ervan op deze site kenbaar maken. Neem een kijkje op www.4real-thegame.nl en we horen graag wat jullie er van vinden!

Re: Escape spellen voor thuis

Ik heb dit ook net in een ander topic gedeeld, maar het past eigenlijk nog beter hier:

Ik ben een van de makers van Studio Stamp, sinds november is ons spel Meester, 1883 uit.
Misschien is dat ook wat voor jullie :). www.studiostamp.nl

Meester, 1883 heeft iets meer verhaal dan het gemiddelde escaperoom spel, en een focus op 19e eeuwse authenticiteit en goeie vormgeving.
Het is met een refill pack ook weer door te geven/verkopen.
Je hoeft alleen online voor de hints en oplossing, verder speel je het offline aan de hand van de inhoud van het postpakketje.

(Ik hoop dat ik geen regels overtreed hier met vertellen over een eigen spel? Het is in ieder geval on topic.)