1) GEEN spoilers. Daar zit niemand op te wachten.
2) Wees aardig tegen elkaar.

Digitaal & interactief

Hoi allemaal!

Ik heb het leukste afstudeerproject van iedereen: ik mag meehelpen aan het ontwikkelen van een nieuwe escape room! Deze escape room is voor tieners en helpt ze bewust te worden van de risico's en gevaren van social media. Voor meer info, stuur me een berichtje!

Maar goed, ik ben niet hier om deze te promoten. Voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar een escape room, die op de een of andere manier gebruik maakt van digitale interactie in de escape room. Heeft iemand suggesties?

Groetjes,

Daryl

Re: Digitaal & interactief

Hi Patrick,

Om digitale interactie concreter te maken, bedoel ik ermee: bijvoorbeeld d.m.v. een applicatie op een digitaal apparaat (mobiel, pc).

Het hoeven trouwens niet eens escape rooms te zijn. Andere voorbeelden zijn ook welkom (bordspellen, games, andere concepten).

Re: Digitaal & interactief

Bij Lock Clock's After Party in Barcelona krijg je aanwijzingen van een vriendin op een mobiel. Ze is alleen een beetje wazig omdat ze zowel dronken als hung over was toen ze zelf de kamer uit ging :P. Deze mobiel is dus onderdeel van het spel, het enige wat je met die mobiel kan doen is berichtjes krijgen (en sturen) naar die ene vriendin